پی سی موزیک

مرجع دانلود برترین و جدیدترین موزیک های ایرانی

پی سی موزیک

مرجع دانلود برترین و جدیدترین موزیک های ایرانی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

Mohammad%20Reza%20Moshiri%20 %20To%20Faghat%20To دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری با نام تو فقط تو

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری با نام تو فقط تو با بالا ترین کیفیت
ترانه : مرتضی ساعتچی ، آهنگ : محمدرضا مشیری ، تنظیم و میکس مسترینگ : کمال صداقت
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

عضویت در گروپ
logo1BAa2e.jpg

متن آهنگ جدید محمدرضا مشیری با نام تو فقط تو :
هرجای این شهر تو هر خیابون
وقتی که اشکام گم میشن تو بارون
میفهمم هنوز هستی به یادم که دست خودم کاری ندادم
تو فقط تو میدونی حالمو روشن میکنی قلبمو کم میکنی دردمو
تو فقط تو میدونی حالمو روشن میکنی قلبمو کم میکنی دردمو
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید محمدرضا مشیری با نام تو فقط تو
♫♫♫♫♫♫
تو خودم گم شده بودم  نمیدونستم کجایی
هرچی بیشتر داد زدم کمتر صدام رسید به جایی
دستمو گرفتی وقتی  رو لب تیغ بودم
شدی بهترین رفیق  من که نارفیق بودم
تو فقط تو میدونی حالمو روشن میکنی قلبمو کم میکنی دردمو
تو فقط تو میدونی حالمو روشن میکنی قلبمو کم میکنی دردمو

آهنگ جدید محمدرضا مشیری با نام تو فقط تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی