پی سی موزیک

مرجع دانلود برترین و جدیدترین موزیک های ایرانی

پی سی موزیک

مرجع دانلود برترین و جدیدترین موزیک های ایرانی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام پای راستم

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ق.ظ

Omid%20Sarebani%20 %20Paye%20Rastam دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام پای راستم

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام پای راستم با بالا ترین کیفیت
آهنگ : امید ساربانی ، تنظیم : معین ادیم
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

عضویت در گروپ
logo1BAa2e.jpg

متن آهنگ جدید امید ساربانی به نام پای راستم :
به چی نگاه می کنی ببین موهام سفید شد
حسابی دلخورم از این ندیده ها که هیچ شد
به چی نگاه می کنی به این که پیر تر شدم
نرفته زود بودم و نمونده دیرتر شدم
برای زندگی فقط یکم بهونه خواستم
هنوز وقت دیدنت می لرزه پای راستم
نگاه سبز تو برام مثل همیشه گرم نیست
یه دست به پیشونیم بزن ببین تبم ولرم نیست
برای زندگی فقط یکم بهونه خواستم
هنوز وقت دیدنت می لرزه پای راستم
نگاه سبز تو برام مثل همیشه گرم نیست
یه دست به پیشونیم بزن ببین تبم ولرم نیست
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید امید ساربانی به نام پای راستم
♫♫♫♫♫♫
تو یه هفته با خودم یه بار رو به رو شدم
دیدی چه بی خودی یهو چقدر بی آبرو شدم
به گردنم نگاه نکن قسمت من طناب نیست
گناه من سراب ، سرابم که آب نیست
برای زندگی فقط یکم بهونه خواستم
هنوز وقت دیدنت می لرزه پای راستم
نگاه سبز تو برام مثل همیشه گرم نیست
یه دست به پیشونیم بزن ببین تبم ولرم نیست
برای زندگی فقط یکم بهونه خواستم
هنوز وقت دیدنت می لرزه پای راستم
نگاه سبز تو برام مثل همیشه گرم نیست
یه دست به پیشونیم بزن ببین تبم ولرم نیست




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی